ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי: כל הסיבות שכדאי לך לרכוש ביטוח ייחודי

להתעורר בבוקר ולגלות שעמדת הטעינה שלך נגנבה מהחניה זה לא נעים. לגלות שצריך עכשיו להוציא שוב אלפי שקלים על התקנה - זה כבר כואב. הביטוח הזה יכול לחסוך לך את עוגמת הנפש הזאת
תוכן עניינים

ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש ובלאגן. בסופו של דבר, אף אחד לא רוצה להתעורר בבוקר, לגלות שהעמדה שלו נגנבה או הושחתה ואז גם להוציא שוב אלפי שקלים כדי להתקין שוב עמדת טעינה לרכב.

אף אחד לא אוהב לדבר על זה, אבל האמת היא שזה נושא חשוב, ולא רק בארץ.

יש הרבה אנשים ברחבי העולם שזקוקים לעמדות טעינה לרכבים חשמלי. בנוסף, ישנם אנשים רבים המעוניינים לטעון את רכבם בבית. מסיבה זו, יש צורך בחברות הביטוח לספק פוליסת ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי.

ישנם מספר דברים שיכולים להשתבש בתחנות הטעינה, החל מהפסקות חשמל ועד לתקלות בקו. החדשות הטובות הן שקיים ביטוח של תחנת טעינה לרכב חשמלי כדי להגן על ההשקעה שלך מפני בעיות אלה.

ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי – צורך שעולה בכל העולם

מספר המכוניות החשמליות גדל באופן אקספוננציאלי ברחבי העולם, ויחד עם הצמיחה של השוק האדיר הזה, צצים ועולים הצרכים השונים והייחודיים שלו.

כך לדוגמא, נערך מחקר שהצביע על כך ש -10% מתחנות הטעינה של כלי רכב חשמליים הושחתו או נגנבו ב-5 השנים האחרונות בארצות הברית בלבד.

מבחינת המשתמשים ברכבים חשמליים, מדובר בכאב ראש לא קטן. הרי מכוניות חשמליות אלה נטענות על ידי חיבורן לתחנת טעינה חשמלית.

מטענים אלה מורידים באופן משמעותי את טביעת הרגל הפחמנית של כלי רכב אלה, מה שמוביל ליתרונות סביבתיים מוגברים.

לכן, ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי הוא פיתרון מצוין לנהגים רבים שמעוניינים ליהנות מכל היתרונות של רכבים חשמליים ובלי לפחד מגנבים או ונדליסטים.

ההקדמה צריכה לדון כיצד חברות הביטוח מסתגלות לטכנולוגיה החדשה הזו וכיצד הן מספקות להן כיסוי.

דרישה של ועדי בתים לפני אישור התקנת עמדת טעינה

עניין נוסף הוא ההתמודדות על ועדי בתים משותפים עם בקשה של אחד הדיירים, או כמה דיירים, להתקין בחניות שלהם עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

ועדי בית רבים שעדיין אינם מכירים את הנושא הזה של רכבים חשמליים, דורשים מהדיירים לבטח את עמדת הטעינה.

ברוב המקרים, הם חוששים מפני מקרים של קצרים שיגרמו לנזקים ולשריפות או לבעיות אחרות בתשתיות הבניין.

זאת, למרות שכאשר מבוצעת התקנה ראויה, על פי כל הנוהלים והדרישות להתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, אין שום סיבה לחשוש מסכנה כזו או אחרת.

יחד עם זאת, כדי לשמור על יחסי שכנות טובה מצד אחד, ועל מנת ליהנות מראש שקט ומביטחון שיש מישהו שידאג לך בכל מקרה – אנו ממליצים על ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי.

בשורה התחתונה, ביטוח תחנת טעינה חשמלית הוא בלתי נמנע בעתיד מכיוון שהוא ידידותי יותר לסביבה.

מכוניות חשמליות טעונות מהוות פתרון ידידותי לסביבה לבעיה של מכוניות מונעות בנזין, שמזהמות את האוויר שאנחנו נושמים (ואנחנו אפילו לא מדברים על התלות במדינות עשירות בנפט, שלא תמיד רואות את ישראל בעין יפה).

עם זאת, תחנות הטעינה לרכב חשמלי עדיין פגיעות לאסונות טבע וסוגים אחרים של תאונות העלולות לגרום לאובדן כוח. זו הסיבה שאנשים רבים מעוניינים בביטוח תחנת טעינה לרכב חשמלי, כך שהם יכולים לקבל פיצוי על כל אובדן הכנסה אם התחנות שלהם יירדו.

אנחנו מזמינים אתכם לברר פרטים נוספים על ביטוח עמדת טעינה לרכב חשמלי, מסוכן ביטוח שמתמחה בתחום הזה.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח ולבירור פרטים נוספים, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם כאן בטופס, וסוכן ביטוח מומחה בתחום ייצור אתכם קשר בהקדם.

לפניה לסוכן ביטוח שמתמחה בעמדות טעינה

לתיאום התקנה: