טעינת רכב חשמלי בבית

אם קנית רכב חשמלי ועדיין לא התקנת עמדה לטעינת רכב חשמלי בבית - אין לך מושג מה זה ליהנות באמת ממכונית חשמלית
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

טעינת רכב חשמלי בבית זו הדרך הבטוחה לקחת את כל היתרונות של רכב חשמלי – והוסיף להם עוד כמה יתרונות משמעותיים.

בשורה התחתונה, התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית חוסכת לכם זמן, כסף ומעניקה ראש שקט והזדמנות ליום עם פחות טרדות.

היתרונות של טעינת רכב חשמלי בבית

כאמור, התקנה של עמדת טעינה ביתית מכפילה את היתרונות של רכב חשמלי. עד שלא תהיה לכם עמדת טעינה בבית, לא תדעו מה אתם מפסידים.

אבל חשוב לנו להזהיר אתכם: ברגע שתהיה לכם עמדה טעינה ביתית, לא תוכלו לחזור אחורה. אז מהם בעצם היתרונות האלה שכדאי לכם להכיר?

חיסכון כספי

מחיר טעינה של רכב חשמלי בעמדת טעינה ביתית זולה מאוד, ועומדת על ממוצע של פחות מ-10 אגורות לקילומטר במקרה של מכונית פרטית. העלות של טעינה למכוניות גדולות היא סביב ה-15 אגורות לקילומטר.

כשבוחנים את העלות מול המחיר לקילומטר של רכב בנזין, אין ספק שמדובר בחיסכון עצום. עלות קילומטר לנסיעה ברכב קטן עם מנוע בערה פנימית עולה כחצי שקל. כשמדובר על רכב בנזין גדול, העלות היא אף יותר ועומדת על כ-60 אגורות.

יחד עם זאת, החיסכון הכספי בטעינה ביתית של רכב חשמלי לא באה לידי ביטוי רק בהשוואה למכוניות שמונעות על בנזין, אלא גם בהשוואה לטעינה של רכב חשמלי בעמדות טעינה ציבוריות.

עלות טעינה של רכב חשמלי בעמדת טעינה ציבורית יקרה יותר מאשר טעינה בעמדת טעינה ביתית. הסיבה לכך היא עלות החשמל.

מחיר החשמל נמדד על פי מחיר קילו-וואט לשעה, או קוט"ש בקיצור. המחיר של קוט"ש לצרכן פרטי עומד על כחצי שקל. לעומת זאת, מחיר קוט"ש בעמדת טעינה ציבורית עומד על פי 1.5 מהמחיר לצריכה ביתית.

לכן, עמדת טעינה פרטית לרכב חשמלי תחסוך לכם המון כסף לאורך הזמן.

חיסכון בזמן

עמדת טעינה ביתית מאפשרת להטעין את הרכב החשמלי כשהוא בחניה בבית, בזמן שאתם ישנים או אוכלים ארוחת ערב.

טעינת רכב חשמלי בבית חוסכת לכם את הנסיעה לעמדות הטעינה הציבוריות הפזורות ברחבי הארץ, את ההמתנה לעמדה פנויה ואת הזמן שייקח לסוללה להתמלא.

מדובר בזמן יקר שחבל לבזבז. במקום כל התהליך הזה, טעינת רכב חשמלי בבית מאפשרת לכם לנצל את הזמן שהתפנה לדברים החשובים באמת: להיות עם הילדים, לבקר חברים ומשפחה או פשוט לעשות את הדברים שאתם אוהבים.

שקט נפשי

התקנה של עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי מעניקה לכם את השקט הנפשי שאתם קמים בבוקר, נכנסים למכונית והסוללה טעונה במלואה.

אחרי שתתקינו עמדת לטעינת רכב חשמלי בבית, תשכחו מהימים האלה שהייתם מודאגים מכך שתצטרכו לשנות את סדר היום כדי להטעין את הסוללה או לנסוע לתחנת דלק ולתדלק את המכונית.

בקיצור, טעינת רכב חשמלי בבית לוקחת את היתרונות של מכוניות חשמליות ומכפילות אותן פי כמה וכמה. אם אתם רוצים להתקין עמדת טעינה ביתית, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר וליהנות מהמקצועיות ומהניסיון של המתקינים של ElectroPark – המומחים בהתקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: