טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי: כל מה שחובה לדעת לפני התקנת עמדת טעינה

רוצים להתקין עמדת לטעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי? כאן תקבלו את התשובות לכל השאלות - האם מותר להתקין עמדה כזאת, כמה זה עולה ואת כל המידע הקריטי לפני ההתקנה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

הרבה אנשים שואלים אותנו לגבי טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי. הם רוצים לדעת אם זה בכלל אפשרי, כמה עולה התקנת עמדת טעינה חניון תת קרקעי ועוד כל מיני פרטים.

כדי לתת לך את כל המידע המלא על טעינת רכב חשמלי בבית, ולאפשר לך להתקדם בקלות אל חוויית נסיעה אחרת, המומחים של ElectroPark חושפים את כל המידע שחייבים לדעת על עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

האם חוקי להתקין עמדת לטעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי?

ישנם נהגים רבים שחוששים לעבור לרכב חשמלי, בגלל שהחניה שלהם נמצאת בחניון תת קרקעי. הם חוששים שתהיה להם בעיה להתקין עמדת טעינה בגלל עניינים חוקיים, בטיחותיים או הנדסאיים שונים.

תרשו לנו להגיד כבר עכשיו: אין שום בעיה להתקין עמדה לטעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי. זה חוקי, זה מותר, זה בטיחותי. אם החניה שלך נמצאת מתחת לאדמה, זו לא סיבה לוותר על רכב חשמלי.

המון נהגים חוששים שאי אפשר להתקין עמדת טעינה בחניה תת קרקעית בגלל שהם חושבים על האיסור להיכנס עם מכוניות שמונעות בגפ"מ לחניונים כאלה.

אבל חשוב להבין: אין שום קשר בין מכוניות שמונעות על גפ"מ (גז), לעומת רכבים חשמליים. אין שום מניעה לחנות עם רכב חשמלי בכל סוג של חניה.

היתרונות של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה

כל מי שהשתדרג לרכב חשמלי יודע שאי אפשר להשוות את חוויית הנהיגה בין הרכבים החשמליים המתקדמים לבין הרכבים שעושים שימוש בדלק מזהם ובמנוע מרעיש.

ממש כך, בעלי רכבים חשמליים שהתקינו עמדות טעינה בחניה הפרטית, יודעים שאי אפשר להשוות את החיים שהיו להם לפני כן, לבין החיים שהם נהנים מהם עכשיו.

עמדת טעינה לרכב חשמלי מאפשרת לך ליהנות מביטחון שהרכב שלך יהיה זמין לנסיעה בכל שעה ביום. כשהמכונית בחניה, הסוללה זוכה לטעינה מלאה.

בנוסף, עמדת טעינה פרטית חוסכת לך את כל הנסיעות המיותרות לעמדות טעינה ציבוריות, או לתחנות דלק מרוחקות. בנוסף, עמדה פרטית חוסכת לך זמן רב בטעינת הרכב החשמלי.

כמה עולה התקנה של עמדה לטעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי?

עלות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניון תת קרקעי משתנה בהתאם לכמה גורמים. יחד עם זאת, הניסיון שלנו מלמד כי העלות עומדת בין 2,000 ל-5,000 ש"ח לעמדה.

המרחק מנקודת החשמל הרלוונטית

נקודת החשמל הרלוונטית לעמדת הטעינה אינה בהכרח הנקודה הקרובה. הרי אם מדובר התקנה של עמדת טעינה בבית משותף, אף אחד מהשכנים לא יסכים לשלם את עלות החשמל של הרכב של השכנים.

לכן, יש למשוך כבל חשמלי מנקודת החשמל הקרובה ביותר של הדירה הרלוונטית.

רשת החשמל

רשתות החשמל הפרטיות אינן דומות זו לזו. ישנם בתים חדשים עם תשתיות חשמל מתקדמות, וישנם בתים ישנים שמתמודדים עם רשתות חשמל שנעשו פעמים רבות "טלאי על טלאי".

דרישות האסתטיקה

התקנה של עמדה לטעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי לא יכולה להתעלם מהדרישה הצודקת לשמור על אסתטיקה. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לגלות שערך הדירה שלו הידרדר בשל פריסה לא אסתטית של כבלים חשמליים.

אנחנו ב-ElectroPark מתמחים בהתקנה של עמדות טעינה אסתטיות. הרי בשורה התחתונה, כל עמדה כזאת צריכה להעלות את ערך הנכס ולא להוריד אותו.

אם חשבת על התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי, אנחנו כאן בשבילך. נשמח לשמוע פרטים נוספים, לתת לך הצעת מחיר ללוות אותך עד שיש לך עמדת טעינה פרטית בחניה.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: