טעינת רכב פלאג אין: כל מה שצריך לדעת על רכב היברידי פלאג אין

במאמר הזה תמצאו את כל התשובות לשאלות הנפוצות על טעינת רכב פלאג אין בישראל - מה זה, איך עושים את זה ועוד. כדאי לקרוא לפני שרוכשים רכב פלאג אין
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

רכבים חשמליים הם הבשורה הכי מרעננת בתחום הרכב, ויחד איתם גם רכבי הפלאג-אין. מכיוון שמדובר ברכבים חדשים יחסית, המון ישראלים מלאים בשאלות בנוגע לטעינת רכבי פלאג אין.

בדיוק בשביל זה כתבנו את המאמר הזה, שיענה על כל השאלות שלך בנוגע לטעינה של רכבי פלאג אין. אבל לפני הכל, כדאי להבין בכלל מה המשמעות של רכב פלאג אין.

מה זה רכב פלאג אין?

רכב פלאג אין הוא למעשה רכב היברידי שמשלב מנוע חשמלי במקביל למנוע בעירה פנימית שצורך דלק. הרכבים האלה אינם מסתפקים בבלימה רגנרטיבית (בלימה שמסייעת לטעינת הסוללה מחדש), ומאפשרים טעינה באמצעות עמדת טעינה.

למעשה, מדובר ברכבים שנהנים משני העולמות. מצד אחד, מנוע חשמלי נטען שמאפשר נסיעה שקטה, נקייה וחלקה. מצד שני, מנוע בעירה פנימי שמעניק לרכב טווח נסיעה גבוה יותר מזה של רכבים חשמליים מלאים.

טעינת רכב פלאג אין – כל מה שצריך לדעת

כפי שציינו מקודם, רכבי פלאג אין מאפשרים טעינה של הסוללות הפנימיות באמצעות חיבור לעמדת טעינה לרכב חשמלי.

ניתן לבצע טעינת רכב פלאג אין בכל עמדת טעינה ציבורית ללא כבל מובנה. מדובר ברוב העמדות בסיווג AC. כדי לעשות זאת, יהיה עליך לבוא מוכן מראש עם כבל מסוג Type 2 שמתאים לשקע הרכב.

יחד עם זאת, כאשר מדובר על עמדות טעינה מהירות, ייתכן ותהיה לך בעיה גדולה יותר עם טעינת רכב פלאג אין. הסיבה לכך היא שהעמדות האלה כוללות כבל מובנה ולכן יש צורך בשקע תואם ברכב עצמו.

התקנת עמדת טעינה לרכב פלאג אין

כדי ליהנות מהיתרונות של רכבי פלאג אין, לא צריך לסמוך אך ורק על עמדות טעינה ציבוריות. כולנו כבר יודעים שלפעמים העמדות האלה תקולות, תפוסות או שהן הופכות לחניה לרכבים רגילים (לצערנו).

בדיוק בשביל זה ניתן לבצע התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף, בבית פרטי או בחניה של העבודה.

בעזרת עמדה כזאת, תוכלו להטעין את רכב הפלאג אין כאשר אתם ישנים בבית או במהלך יום העבודה במשרד.

אם אתם מעוניינים בהתקנה של עמדה עבור טעינת רכב פלאג אין – אנחנו כאן בשבילכם. המתקינים המנוסים של אלקטרופארק נהנים מניסיון רב בהתקנות של עמדות טעינה לרכבים חשמליים מכל הסוגים.

לפרטים נוספים, להצעת מחיר ולתיאום התקנה – אנחנו מזמינים אתכם להיתקשר לטלפון שמופיע כאן באתר, או להשאיר את הפרטים כאן בטופס, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: