כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי? כל התשובות כאן

אם שאלת את עצמך כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי, המאמר הזה בשבילך. עם כל הפרטים על עמדת טעינה מהירה ועמדת טעינה רגילה - אחרי המאמר הזה לא יהיו לך עוד שאלות
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

אם תהית כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי, המאמר הזה בדיוק בשבילך. המון ישראלים שוקלים להשתדרג לרכב חשמלי, אבל הם חוששים שהצורך בטעינת המכונית ידרוש מהם שינויים שהם לא יכולים לעמוד בהם.

לכן, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שעם התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה, כל החששות נעלמים מהסיבה הפשוטה שהמכונית תוכל להיות מחוברת למטען בכל הזמן שאתם בבית, ישנים, ובבוקר היא תהיה כמו חדשה.

אם עדיין קיים בך החשש שהצורך בטעינת המכונית החשמלית תדרוש כל מיני שינויים בסדר היום שלך, במאמר הזה נפרט את כל מה שצריך לדעת על זמני הטעינה של רכבים חשמליים.

כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי? תלוי במטען

ישנם כמה סוגים של מטענים לרכבים חשמליים. במאמר הזה לא נדון בכל הסוגים השונים, אלא נתייחס לחלוקה הנפוצה והעיקרית של המטענים השונים: מטען מהיר ומטען רגיל.

טעינה מהירה לרכב חשמלי

טעינה של רכב חשמלי באמצעות עמדת טעינה מהירה מקצרת מאוד את זמני הטעינה. הטכנולוגיה שבהם משתמשות יצרניות הרכב מאפשרות הלכה למעשה לכל רכב חשמלי ליהנות מטעינה מהירה.

טעינה כזו נעשית בשימוש בהספק גבוה, ובדרך כלל היא מאפשרת מילוי רוב הסוללה החשמלית בתוך חצי שעה בלבד. אם לדייק, הנתונים מתייחסים לטעינה של יותר מ-78% מהסוללה של הרכב החשמלי בפחות מ-30 דקות.

היתרון הגדול של שימוש בעמדת טעינה מהירה בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעות ארוכות, שבהן יש צורך למלא מחדש את הסוללה.

טעינה במטען רגיל

טעינת רכב חשמלי במטען רגיל נמשכת בדרך כלל מספר שעות. בדרך כלל, עמדות הטעינה הביתיות הן עמדות טעינה רגילות ולא עמדות מהירות.

גם במידה ובחניה הפרטית תותקן עמדת טעינה רגילה ולא מהירה, הרי שהזמן הממוצע שרכב משפחתי עומד ללא תנועה בחניה הביתית מספיק די והותר כדי לטעון את הסוללה במלואה.

זמן הטעינה הממוצע בעמדת טעינה חשמלית רגילה עומד על בין 4 שעות לרכב קטן ועד 10 שעות לרכבים עם סוללה גדולה מאוד.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ההתפתחויות הטכנולוגיות מתקדמות כל הזמן, ולכן הזמן הזה הולך ומתקצר.

עכשיו, לאחר שהבנו כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי, עכשיו רק נותר לך לבחור במקצוענים של ElectroPark על מנת לבצע התקנה של עמדת טעינה בחניה הפרטית שלך – בין אם מדובר בחניה בבית משותף או בבית פרטי.

המתקינים של ElectroPark נהנים מוותק רב, מניסיון בסוגים שונים של התקנות וממקצועיות שבאה לידי ביטוי בכל התקנה והתקנה.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: