מטען לרכב חשמלי: הדרך שלך לחסוך זמן יקר וכסף יקר עוד יותר

רכישת מטען לרכב חשמלי לוקחת את כל היתרונות של מכונית חשמלית - מכפיל ומשלש אותם. כל הפרטים במאמר הזה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

הימים שבהם היינו צריכים לבזבז זמן יקר כדי לנסוע לתחנת הדלק הולכים ונעלמים. את תחנת הדלק מחליף מטען לרכב חשמלי שמאפשר לטעון את המכונית בבית, בזמן שהרכב בחניה.

אם לפני תקופה קצרה היו ישראלים שעוד חששו להשתדרג לרכב חשמלי, היום כבר כולם יודעים שמדובר בהחלטה חכמה עם המון יתרונות.

אחד היתרונות הבולטים של המעבר המבורך הזה הוא האפשרות לרכוש מטען לרכב חשמלי. מטען כזה מאפשר לטעון את הרכב בחנית הבית, וחוסך נסיעות מיותרות לתחנות דלק ואת הפקקים ובזבוז הזמן הנוראי שהטרחה הזאת מייצרת.

מטען לרכב חשמלי – לטעון את הרכב בחניה

מטען לרכב חשמלי לא בא להחליף רק את הטרחה שבנסיעה לתחנת דלק, אלא גם את הטרחה ובזבוז הזמן שכרוך בטעינת רכב חשמלי בעמדת טעינה ציבורית.

הרי מה עושה נהג שלא ביצע התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית? הוא צריך להיכנס לרכב, לנסוע לעמדת טעינה ציבורית, לקוות שהיא תהיה פנויה ולבזבז זמן יקר מפז כדי לטעון את המכונית שלו.

וזה לא הכל. כדי לטעון רכב חשמלי בעמדת טעינה ציבורית, צריך להוריד אפליקציה מתאימה (כי הרי אי אפשר סתם לשלם באשראי, למה שהם יעשו למישהו חיים קלים?) ולעמוד ליד הרכב דקות ארוכות בזמן שהסוללה שלו נטענת.

מטען לרכב חשמלי שמאפשר לטעון את הרכב בחנית הבית, בין אם מדובר בבית פרטי או בבית משותף. טעינת הרכב יכולה להתבצע בשעות הלילה, וכך גם אין עומס על רשת החשמל הביתית משום שאין הרבה צרכני חשמל שפועלים בשעות הלילה.

בזכות המטען הזה, אפשר להתעורר בכל בוקר בלי דאגות ובלי החשש שהסוללה אינה מלאה, ושיהיה צורך לנסוע במהלך היום לטעון את המכונית.

הביטחון הזה מאפשר לכל אחד לתכנן את היום שלו בלי לחשוש מבלת"מים מתסכלים.

אם עדיין לא התקדמת למטען לרכב חשמלי – עכשיו זו ההזדמנות שלך לעשות זאת עם המתקינים המקצועיים של ElectroPark. המתקינים שלנו מביאים עמם ניסיון רב בהתקנות של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבתים פרטיים, בתים משותפים ועוד.

חיסכון בעלויות

מעבר ליתרון הבולט של חיסכון בזמן ושקט נפשי, להתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית יש יתרון נוסף משמעותי מאוד, והוא החיסכון הכספי.

טעינה של רכב בעמדות טעינה ציבוריות יקרה באופן משמעותי מאשר טעינה בבית באמצעות מטען לרכב חשמלי שמותקן בחניה הפרטית.

כדי לסבר את האוזן, כדאי לראות כמה נתונים. העלות של קוט"ש בעמדת טעינה ציבורית גבוה פי שלושה מאשר העלות לצרכן הפרטי. בעוד שעל קוט"ש בטעינה במטען לרכב חשמלי ביתי תעלה לך 0.5 ש"ח בלבד, העלות בחוץ תעמוד על 1.5 ש"ח.

במידה ומדובר על טעינת רכב חשמלי בעמדת טעינה מהירה, המחיר עשוי לזנק אפילו פי 4.

כאמור, אם עדיין אין לך עמדת טעינה בבית, זה בדיוק הזמן שלך לשלוח לנו הודעה. המתקינים המקצועניים שלנו יסבירו את כל התהליך, הדרישות וההגבלות, ויתנו לך הצעת מחיר להתקנה של מטען לרכב חשמלי בבית.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: