עמדת טעינה ביתית: לטעון את המכונית בזמן השינה

התקנה של עמדת טעינה ביתית תיקח את היתרונות של הרכב החשמלי שלך, ותכפיל אותם פי כמה וכמה. כל הפרטים והיתרונות במאמר הזה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

עמדת טעינה ביתית היא הדרך שלך להוציא את המירב מהרכב החשמלי שלך. התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית מעניקה שלל יתרונות שאסור לך לוותר עליהם.

במאמר הזה אנחנו מפרטים על היתרונות של עמדת טעינה ביתית. בנוסף, המאמר הזה ירחיב על כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתקינים עמדה כזאת.

היתרונות של עמדת טעינה ביתית

בגדול, עמדת טעינה ביתית לוקחת את היתרונות של רכבים חשמליים ומכפילה אותם פי כמה וכמה. עמדה כזאת גם תחסוך לך כסף, גם תחסוך לך זמן ובעיקר תתן לך שקט נפשי שהרכב מוכן לנסיעה בכל בוקר.

כאשר יש לך עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי, לא יהיה לך עוד צורך לנסוע לעמדות טעינה ציבוריות שמפוזרות בכל מיני מקומות. כל הנסיעה המיותרת הזאת, עם הפקקים שיש בתוך העיר והזמן שמבוזבז בעמדת הטעינה עצמה, תהיה עבר שכל אחד ישמח להשאיר מאחוריו.

הרי אף אחד לא יקנה היום מכשיר סלולארי שאפשר להטעין אותו רק בחנות, נכון? אז למה לקנות רכב חשמלי אם צריך לנסוע לאנשהו כדי להטעין אותו? מה ההיגיון בזה?

בנוסף, עמדת טעינה ביתית חוסכת לך כסף. תעריף הטעינה בעמדות טעינה ציבוריות גבוה הרבה יותר מאשר תעריף החשמל בבית.

כך יוצא שמעבר לחיסכון בזמנים, התקנה של עמדה ביתית לטעינה של רכבים חשמליים תחסוך לך כסף.

היתרון השלישי הוא השקט הנפשי. אחרי שתהיה לך עמדת טעינה ביתית לרכב החשמלי, לא יהיה עוד חשש מ"מיכל ריק". בכל בוקר הרכב שלך יהיה עם סוללה מלאה וטעונה, ומוכן לנסיעה.

כבר לא יהיה צורך להכניס נסיעה לתחנת הדלק או לעמדת הטעינה הציבורית במהלך רוטינת הבוקר. לא צריך לפחד שהנורה האדומה תידלק, או שפתאום המכונית תיתקע.

מה משפיע על עלות התקנת עמדת טעינה ביתית

עלות ההתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי מושפעת מכמה גורמים, וחשוב להכיר אותם לפני תחילת העבודה כדי להימנע מחוסר נעימות ומהפתעות במחיר.

הגורם הראשון שמשפיע על עלות ההתקנה הוא המרחק מנקודת החשמל הרלוונטית. כאשר מדובר על בתים פרטיים, בדרך כלל יש נקודת חשמל קרובה לחניה, מה שעוזר לשמור על מחיר ההתקנה נמוך יחסית.

לעומת זאת, כשמדובר על התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף, נקודת החשמל שנמצאת בחניון הבניין מחוברת לרשת הכללית.

התקנה של עמדת טעינה בבית משותף דורשת פריסה של כבלים חשמליים מנקודת החשמל של בעל הרכב. הסיבה לכך ברורה: שימוש בחשמל של הבניין יביא להתנגדות של שאר הדיירים, ובצדק, מכיוון שאף אחד לא ירצה לממן טעינה של רכב שאינו שלו.

משתנה נוסף שעשוי להשפיע על עלות ההתקנה הוא הדרישות הטכניות של יצרנית הרכב. הדרישות האלה עשויות להשפיע על החומרים שבהם נעשה שימוש בעת ההתקנה, כמו עובי הכבלים החשמליים והסוג שלהם.

לכן, לפני כל התקנה, מומלץ לפנות למקצוענים של ElectroPark כדי לקבל הצעת מחיר שמותאמת בדיוק לצרכים ולדרישות שלך.

עוד גורם שעשוי להשפיע על המחיר הוא הדרישות האסתטיות של ההתקנה. יש מי שיסכים שהפריסה של הכבלים תיעשה בתוך תעלות פלסטיק שמקובעות לקיר, ויש מי שירצה לחצוב בקיר כדי להסתיר את הכבלים האלה. במקרים אחרים ייתכן שתהיה העדפה להעביר את הכבלים החשמליים בתעלות מתחת לרצפה, ולכן יהיה צורך בהרמה של הבלטות, בפריסה של הכבלים ולאחר מכן בהחזרת הבלטות.

כל אילוץ כזה משפיע על עלות התקנת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי. בנוסף, כאשר מדובר על התקנה אסתטית, למתקינים של ElectroPark יש ניסיון רב בכל סוגי ההתקנות.

לקבלת הצעת מחיר להתקנה של עמדת טעינה ביתית ולבירור פרטים נוספים, אנחנו מזמינים אתכם להתקשר למספר הטלפון שמופיע כאן למעלה, או להשאיר את הפרטים שלכם בטופס כאן בעמוד, והנציגים שלנו יתנו לכם את כל הפרטים ואת כל מה שאתם חייבים לדעת לפני ההתקנה.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: