עמדת טעינה לאאודי: כל מה שצריך לדעת לפני התקנת עמדת טעינה

לפני שמזמינים התקנה של עמדת טעינה לאאודי - חייבים לקרוא את המאמר הזה עם כל המידע החשוב!
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

התקנה של עמדת טעינה לאאודי דורשת ידע מקצועי ולכן מומלץ לפנות למתקינים מוסמכים עם ניסיון בהתקנות שונות כדי לבצע את פעולת ההתקנה.

יש לכך כמה סיבות, אך הראשונה בהן היא השמירה על הרכב. התקנת עמדת טעינה לאאודי בצורה שאינה תקנית, עלולה לגרום לפגיעה במערכות החשמל של הרכב.

כשמדובר ברכב חשמלי, פגיעה כזאת עלולה להיות קריטית ולפגוע פגיעה משמעותית ברכב.

סיבה נוספת לכך שכדאי לפנות למתקינים מומחים ומנוסים היא השמירה על האסתטיות של החניה ושל ההתקנה. מתקינים איכותיים ישמרו על רמת אסתטיות גבוהה שתעלה את ערך הנכס.

מנגד, התקנה "חאפרית" עלולה לגרום לפגיעה אסתטית. כשמדובר בחניה של בית פרטי, יש מי שיסכים לספוג זאת. יחד עם זאת, כשמדובר על התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף – התקנה מכוערת עלולה לגרום לסכסוך דיירים מיותר.

לכן, בין אם מדובר בהתקנה של עמדת טעינה לאאודי ובין אם מדובר בעמדת טעינה לרכב חשמלי מתוצרת אחרת, מומלץ לפנות למתקינים עם ניסיון רב בעבודות כאלה.

דגשים בהתקנת עמדת טעינה לאאודי

לפני שהמתקינים של ElectroPark ניגשים לביצוע התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי, הם בוחנים את החניה ומתכננים מראש את סדר הפעולות.

לפני התקנה של עמדת טעינה לאאודי, יש צורך לבחון את מרחק נקודת החשמל הרלוונטית מהחניה. במידה ומדובר בחניה בבית פרטי, נקודת החשמל הרלוונטית צפויה להיות קרובה יחסית.

לעומת זאת, כשמדובר בהתקנה של עמדת טעינה בבית משותף, מדובר בסיפור שונה לחלוטין. ברוב המוחלט של המקרים, נקודת החשמל הקרובה לחניה תהיה נקודת חשמל ציבורית.

בשל כך, יהיה צורך לפרוס כבל חשמל בצורה נקייה ומסודרת אל נקודת החשמל השייכת לבעל הרכב. ככל שהנקודה תהיה רחוקה יותר, כך עלות ההתקנה צפויה להיות יקרה יותר.

התקנה של עמדת טעינה שמחוברת לרשת החשמל הציבורית של הבית המשותף צפויה לגרור תלונות של שכנים, סכסוכי שכנים מיותרים ואפילו פניה לגורמים משפטיים על מנת לבטל את ההתקנה – והאמת? כל הפעולות האלה מובנות לחלוטין.

הרי אף אחד לא יהיה מוכן שהשכנים שלו יטעינו את המכוניות שלהם על חשבונו.

מעוניינים בהתקנה של עמדת טעינה לאאודי או לכל רכב חשמלי אחר? המומחים של ElectroPark כאן בשבילכם! מלאו את הפרטים בטופס כאן למטה וניצור אתכם קשר בהקדם.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: