עמדת טעינה לטסלה: התקנת עמדת טעינה ומטען לטסלה

התקנת עמדת טעינה לטסלה היא עבודה למקצוענים של ElectroPark - שיודעים לתת לרכב הזה את הכבוד הראוי לו. צרו קשר לתיאום התקנה של עמדת טעינה לטסלה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

התקנה של עמדת טעינה לטסלה מעולם לא היתה קלה כל-כך. כיום, בזכות המתקינים המקצועיים של ElectroPark – תוכל להיות לך עמדת טעינה לרכב המדהים הזה בתוך זמן קצר מאוד.

הזמינות וההתקנה המהירה כוללות גם עבודה מקצועית ממתקינים של עמדות טעינה לרכבים חשמליים עם ותק רב בתחום.

כשאנחנו מתקינים עמדת טעינה לטסלה, אנחנו מעניקים לרכב הזה את הכבוד הראוי לו: עמדת טעינה אסתטית, עם הסתרה של הכבלים ושמירה על המראה הקיים עד כמה שאפשר.

רכבי טסלה הביאו לישראל רמה חדשה של חדשנות ועיצוב, ואנחנו מקפידים להעניק לרכב שלך את סביבת הטעינה הראויה לו.

התקנת עמדת טעינה לטסלה

כשאנחנו מקבלים טלפון של לקוח שמעוניין בהתקנה של עמדת טעינה לטסלה – אוחזת בנו התרגשות. קולגות שלנו מתפלאים איך אנחנו עדיין מתרגשים אחרי כל ההתקנות שביצענו כבר, אבל זה פשוט קורה.

ויש להתרגשות הזאת סיבה טובה – טסלה היא פשוט שונה. זה כמו ההבדל בין אייפון לאנדרואיד, בין PC למק. כמו ההבדל בין ירדנה לעופרה.

יש משהו במכונית הזאת שפשוט שונה. יכול להיות שזה בגלל שזו מכונית שנולדה במוחו של יזם מפתיע, ולא בחדר המהנדסים של יצרנית רכב ותיקה.

בכל אופן, בהתקנת עמדת טעינה לטסלה אנחנו תמיד נותנים אקסטרא: אקסטרא בשמירה על האסתטיות של פריסת הכבלים, אקסטרא בקיבוע העמדה ואקסטרא בבדיקה כפולה כדי לראות שההתקנה בוצעה כראוי.

התקנת עמדת טעינה לטסלה

אנחנו ב-ElectroPark מתמחים בין השאר בהתקנה של עמדת טעינה לטסלה. המתקינים שלנו מכירים היטב כל מטען טסלה ואת כל הדרישות של יצרנית הרכב המגניבה הזאת.

לבירור פרטים נוספים ולתיאום התקנת עמדת טעינה לטסלה אנא צרו קשר או השאירו את הפרטים שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: