עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי? שדרוג אמיתי לחיים!

אם עדיין אין לך עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי, החיים שלך הולכים להשתדרג - ובגדול! כל היתרונות על עמדה כזאת בבית - כאן במאמר הזה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

המון נהגים רוצים להשתדרג לחווית נהיגה אחרת, ושוקלים להציב עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי. דבר ראשון, תרשו לנו להגיד משהו אחד: אם עדיין לא עשיתם את זה – זה בדיוק הזמן!

אין מה לעשות, הימים האלה שבהם היינו צריכים לבזבז זמן יקר בנסיעה לתחנות דלק, הזמן שהיינו צריכים לנשום אוויר מזוהם ומלא בפיח ממש בתוך החניה שלנו – כבר מאחורינו.

העולם מתקדם לרכבים חשמליים, ולא כדאי לך להישאר מאחור. לעמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי יש המון יתרונות, וחבל לפספס אותן.

יתרונות של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי

היתרון הראשון של עמדה הטענה בחניה היא די ברורה. במקום לנסוע לתחנות דלק ולבזבז זמן וכסף יקרים, יש לך אפשרות לטעון את הרכב החשמלי בבית, בזמן שהוא בחניה ואתה בתוך הבית.

כשיגיע הזמן לקום ולצאת למשרד, לפגישה או לטיול וחופשה – הרכב כבר יהיה מוכן ומזומן לנסיעות קצרות וארוכות.

היתרון השני הוא המחיר. בסופו של דבר, בניגוד להתקנות של עמדות טעינה מורכבות בחניונים עם רכבים רבים, עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי היא פשוטה יחסית והמחיר בהתאם.

ברוב המקרים, יש נקודת חשמל מתאימה בסמוך לחניה, דבר שחוסך פריסה של כבלים חשמליים רבים. כמו כן, העובדה שמדובר על בית פרטי עם רשת חשמל רק עבורו, חוסכת לנו את כל עניין מציאת נקודת החשמל הפרטית הקרובה ביותר.

היתרון השלישי הוא אסתטי. המתקינים שלנו מנוסים בהתקנות בחניות של בתים פרטיים, והם יודעים לעשות זאת בצורה הכי נקייה ויפה שיש. הרי העובדה שיש לך רכב חשמלי לא אומרת שצריך לבלגן את החניה.

האם עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי מחייבת מערכת חשמל תלת-פאזית?

בעיקרון, אין חובה שתהיה מערכת תלת-פאזית כדי להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי. יחד עם זאת, באופן כללי מומלץ שתהיה מערכת כזאת.
הסיבה לכך היא חלוקת עומסים נכונה יותר, בצורה כזאת שמצמצמת את החשש מפני קצרים חשמליים וכמובן מפני נזקים שונים, ובהם שריפות.

כמה עולה להתקין עמדת טעינה בחניה פרטית?

להתקנה כזאת יש כמה גורמים שעשויים להשפיע על המחיר. בגדול, עלות של התקנה כזאת עומדת על בין 2,000 ל-5,000 ש"ח.
הגורמים שעשויים להשפיע על המחיר הם המרחק מנקודת החשמל הקרובה, סוג המטען, אילוצים נוספים באיזור החניה ועוד.

האם אתם מתקינים עמדות טעינה לכל דגמי המכוניות החשמליות?

כן. המתקינים של ElectroPark נהנים מניסיון רב ומידע מקצועי על התקנת כל סוגי עמדות הטעינה של כל סוגי הרכבים החשמליים.
אנחנו גם מתמקצעים על כל דגם חדש שמגיע לארץ, כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי היא עניין למקצוענים של ElectroPark, שלא מתפשרים על המקצועיות ועל הבטיחות.

המתקינים שלנו מוסמכים לבצע את כל סוגי ההתקנות של עמדות טעינה לרכבים חשמליים, מכל הסוגים ומכל הדגמים. הניסיון שלנו בהתקנות כאלה מעניק ללקוחות שלנו ראש שקט וביטחון מלא שההתקנה תיעשה בצורה הטובה ביותר.

זה לא משנה אם יש לך טסלה, רנו, ב.מ.וו או כל רכב חשמלי אחר, אנחנו נתקין לך עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי, כדי לאפשר לך לטעון את המכונית בלילה כשהיא בחניה, בלי לבזבז זמן מיותר על נסיעות לתחנת דלק.

אחרי שתהיה לך עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה של הבית, תבין מה זה איכות חיים אמתית, שקט נפשי ומיכל מלא כל הזמן.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: