עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי: לטעון בכל מקום

תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי היא פיתרון מעולה למי שזקוק לעמדת טעינה במקומות שונים. אפשר להשתמש בה גם בחניה הביתית מצד אחד, ואפשר גם לקחת אותה לכל מקום ולהטעין את הרכב היכן שרוצים.

לפני שאתם רוכשים עמדת טעינה כזאת, חשוב מאוד לשים לב לכמה נקודות קריטיות עבור הרכב החשמלי שלכם וגם עבור בטיחות מערכת החשמל.

נקודות חשובות לפני רכישת עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי

הרשימה שלפניכם כוללת מספר עניינים חשובים שיש לוודא לפני הרכישה. לפני שנפרט את הנקודות השונות, אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המומחים של ElectroPark לגבי עמדות הטעינה הניידות שנמצאות ברשותינו, ועונות על כל הדרישות השונות.

אחריות

לפני רכישה של כבל הטענה נייד, חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות על המוצר. כולנו כבר יודעים שמוצרים חשמליים עלולים להתקלקל, ולכן תעודת אחריות מעניקה לכם את השקט והביטחון שרכשתם ציוד קצה איכותי.

רכישה של עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי ללא תעודת אחריות צריכה להדליק לכל אחד נורת אזהרה.

עמידות נגד מים וגשם

כל אחד יודע שחשמל ומים אלה שני דברים שאסור לערבב. עמדת טעינה שאינה מוגנת מפני רטיבות עלולה לגרום לפגמים במערכת עצמה. יותר מזה, היא עלולה לפגוע במערכת החשמלית של הרכב – המערכת הכי חשובה בכלי רכב חשמליים.

אך אלה לא הסיבות היחידות שבגללן חשוב לוודא שעמדת הטעינה הניידת חסינה למים. סיבה נוספת נוגעת לבטיחות שלך ושל היקרים לך.

עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי שאינה חסינה בפני מים עלולה לגרום לקצרים חשמליים ואפילו לשריפה. לכן, חשוב לוודא כי עמדת הטעינה איכותית ובעלת הגנות מפני מים.

תקנים

כמו כל מערכת חשמלית, חשוב לוודא שעמדת הטעינה עומדת בתקנים המחמירים ביותר בעולם.

אצלנו ב-ElectroPark תוכלו למצוא עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי, שעומדת בכל הדרישות הבטיחותיות המחמירות, בכל התקנים ובכל הדרישות המקצועיות.

כמו כן, תוכלו למצוא מגוון של עמדות טעינה ניידות לכל דגמי הרכבים החשמליים בישראל. המלאי שלנו מתעדכן על פי החידושים וההתפתחויות בשוק הרכב החשמלי המקומי.

בנוסף, ניתן להשתמש בערכות האלה בתור עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף או בבית פרטי, וכן בחניונים שונים.

עמדת טעינה ניידת לרכב חשמלי מעניקה לך את החופש להגיע עם המכונית שלך לכל מקום שתבחר, בלי לדאוג לעמדות טעינה ציבוריות.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: