שקע לרכב חשמלי: כל מה שצריך לדעת על התקנת עמדת טעינה בבית

יותר ויותר ישראלים משתדרגים לרכב חשמלי. אם גם אתה רוצה, אבל לא ברור לך איך מתקינים שקע לרכב חשמלי - כאן תקבל את כל המידע
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

ישראלים רבים מתקדמים לרכבים חשמליים, ואם הגעת לכאן כדי ללמוד עוד על שקע לרכב חשמלי – כנראה שגם אתה כבר השתדרגת, או שעומד להשתדרג בקרוב.

כשמדובר על התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה הפרטית, חשוב להכיר כמה מושגים עיקריים מתחום החשמל והרכב החשמלי.

שקע לרכב חשמלי

כדאי לדעת שאמנם ניתן להטעין רכב חשמלי על ידי חיבור של כבל טעינה לשקע חשמלי רגיל, אך על פי הנחיות רשות החשמל, אסור להטעין את הרכב יותר משעתיים ברצף מחשש לגרימת נזק למערכת החשמל ומחשש לקצרים ולשריפות.

לכן, כאשר מתקינים עמדת טעינה לרכב חשמלי, כדאי להתקין שקע כוח שיוכל להעביר לעמדת הטעינה ולרכב שלך את כמויות החשמל הדרושות להם, בלי לגרום לסיכון מיותר.

מה זה שקע כוח?

שקע כוח נועד להעביר לצרכני חשמל כבדים – כמו רכב חשמלי – את החשמל הדרוש לו, בצורה חלקה ובטיחותית. שקע כוח מוזן באופן ישיר מלוח החשמל, ויש לו מפסק נפרד.

על ידי חיבורים נכונים, ניתן להתקין שקע כוח בטיחותי שיוכל להעביר לעמדת הטעינה את כל החשמל הדרוש לה, בלי הפרעות ובלי סיכונים מיותרים.

אם אתה זקוק לפתרונות טעינה לרכב חשמלי בחניה הפרטית, במקום העבודה או בכל מקום אחר, אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם המומחים של אלקטרופארק.

אנו מתקינים שקע לרכב חשמלי בצורה בטיחותית ועל פי כל הנהלים והדרישות – כדי שתוכל להטעין את הרכב החשמלי בחניה בלי שום חשש.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: