איך לשמור על עמדת הטעינה לרכב החשמלי מפני ונדליזם?

תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

יותר ויותר מבני מגורים משותפים מתהדרים בעמדות טעינה לרכב חשמלי, דבר המתכתב עם המגמה ההולכת וצומחת של אנשים הרוכשים רכבים מבוססי חשמל בלבד.

זמינותה של עמדת טעינה לרכב חשמלי במבנה המשותף היא פרי הסכמתם של דיירי המבנה, ותוצר של מלאכת מחשבת ובה נבחר המיקום המדויק יחד עם מערכות החשמל המיועדות במיוחד לצורך הקמתה.

אולם בשונה מעמדות טעינה לרכבים חשמליים הממוקמות בתוך שטחם של בתים פרטיים, הרי שבמבני מגורים משותפים ישנו הסיכון שמא גורמים שונים יפגמו במערכות או יחוללו בהן נזק.

בדיוק לשם כך, ישנם מספר צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת שעמדת הטעינה לרכב תהא מוגנת בכל עת ועת.

בחרו במיקום הנכון

גם אם המלצת המומחים תהא להציב את העמדה סמוך ככל הניתן למערכת החשמל של הבניין, הרי שכל עוד ואין מדובר במיקום בעל נוכחות של אנשים, הוא עלול לסכן את מערכת הטעינה.

הקפידו לבחור במיקום מואר היטב ושנראה היטב. מקומות עם תעבורת הולכי רגל ורכבים יכולים להרתיע ונדליסטים ובכך להפחית את הסיכון הכרוך בפגיעה והרס רכוש.

הצבת מצלמות אבטחה

הצבתן של מצלמות אבטחה וכל שכן הצבתם של שלטים המודיעים על קיומן של מצלמות אבטחה במעגל סגור, אף הם יכולים להרתיע את הוונדליסטים מלבצע מעשים שכאלו.

הקפידו על מצלמות גלויות אך מוגבהות כך שלא ניתן יהיה להזיק להן. צילומים מוקלטים יכולים להיות מועילים בזיהוי הפוגעים ובנקיטת צעדים כנגדם לאחר מכן.

מחסומים פיזיים

ניתן גם להשתמש במחסומים פיזיים דוגמת גדרות עם מפתחות המקנים את השימוש אך ורק לדיירי הבניין. הצבת גדר אמנם מצריכה הוצאה נוספת, אך לעתים זוהי נחשבת אפשרות העדיפה אל מול יתר האופציות שעומדות לנגד עיניהם של הדיירים.

נוסף על כך, גדר יכולה למנוע התנגשות או שימוש בלתי מורשה של רכבים שיעשו שימוש בעמדה הפרטית ומבלי לבקש לכך רשות.

תחזוקה שוטפת

מומלץ להקפיד על משמרות ובהן השכנים מעת לעת מבקרים בעמדה ובודקים את תקינותה.

כאשר ונדליסטים נוכחים לגלות כי ישנה נוכחות מוגברת על אנשים בכל עת, הרי שהסיכוי שהם ינסו לעשות מהלך ולפגוע בעמדה קטן באופן דרסטי.

מצלמות ברכבים סביב

לצד כל אלו, הרי שנוכחותן של מצלמות רכב המתעדות את אשר מתרחש סביב, יכולה אף היא להוביל להקטנת הסיכויים כי אכן יתבצעו אי אלו מעשי קונדס סביב מערכת הטעינה החשמלית.

בנושאים דוגמת אלו, הרי שתוכלו למצוא מגוון פתרונות צילום ותיעוד ב-ViewCenter פתרונות מולטימדיה. יש לציין כי החברה מתמחה בעיקר בפתרונות תיעוד כגון מצלמות גוף ועד למצלמת PTZ לחדרי ישיבות, אך לצד כל אלו, הצוות מביא עמו ניסיון מקצועי ארוך שנים וידע אשר יוכל לסייע לכם בבחירת המוצר הנכון ביותר.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: