האם תהליך פירוק של רכב חשמלי דומה לפירוק רכב רגיל?

כל מה שצריך לדעת על פירוק של רכב חשמלי, לעומת פירוק של רכב רגיל
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

פירוק רכבים מהווה אופציה אשר מתאימה למגוון רחב של בעלי רכבים. בין אם מדובר על בעל רכב אשר צריך להוריד אותו מהכביש בשל העובדה שהוא ישן מאוד וכבר לא יכול לעבור טסט שכן הוא מזהם את הסביבה באופן ניכר ומסכן את בטיחותם של הנהגים האחרים בכביש ושל הנוהג בו, בין אם מדובר על בעל רכב שעבר תאונה משמעותית והוא טוטאל לוס, בין אם מדובר על בעל רכב אשר ברכב שלו יש תקלה כלשהי שלא משתלם לו לתקן וזאת בשל העובדה שמחיר התיקון יהיה גבוה יותר משווי הרכב ועוד.

בכל המקרים הללו ובמקרים נוספים, ניתן למכור את הרכב לקונה רכבים לפירוק, כך שמצד אחד ניתן לתרום לאיכות הסביבה ולא להשאיר את הרכב סתם חונה בחנייה כלשהי ומצד שני, ניתן לקבל על הרכב סכום כספי כלשהו ואף לקבל שירות גרירה של הרכב בחינם על ידי קונה הרכבים לפירוק, במידה ולא ניתן להניע את הרכב.

האם ניתן למכור רכב חשמלי?

חשוב לדעת כי ניתן למכור גם רכבים חשמליים לפירוק וגם רכבים רגילים. כיום ניתן למצוא לא מעט מגרשים ברחבי הארץ אשר יכולים להציע מענה הולם ולהעניק תמורה כספית הולמת בכל הנוגע לרכישת רכב חשמלי לפירוק.

חשוב רק לשים לב כי אתם בוחרים לגשת לקונה רכבים לפירוק אשר עוסק גם בפירוק רכבים חשמליים ולא רק בפירוק רכבים רגילים.

כמו כן, לא פעם ניתן לקבל סכום כספי גבוה יותר על רכבים חשמליים לפירוק ועל כן, יש לבחור קונה רכבים לפירוק אמין אשר יספק לכם את התמורה הכספית המתאימה ביותר עבור הרכב שלכם.

כיצד בוחרים קונה רכבים לפירוק לצורך רכישת רכב חשמלי?

אם אתם מעוניינים למכור לפירוק רכב חשמלי מכל סיבה באשר היא, חשוב מאוד שתבררו היטב מהי התמורה הצפויה לכם בקרב כל קונה רכבים פוטנציאלי על מנת לבחור את הקונה המתאים לכם.

מעבר לכך, חשוב מאוד לפנות אל מפרק רכבים אמין לחלוטין אשר ניתן לסמוך עליו ועל המענה שהוא יוכל להציע לכם.

מכיוון שהמטרה היא לפרק את הרכב בצורה נכונה, יש לוודא כי האדם שאתם פונים אליו או החברה שאתם פונים אליה עוסקים לא מעט בפירוק רכבים חשמליים ויודעים כיצד לבצע את התהליך בצורה נכונה, אשר תשמור על הסביבה ותענה על המטרות שלשמן מפרקים למעשה רכבים.

חשוב להבין כי תהליך פירוק של רכב חשמלי די דומה לתהליך פירוק של רכב רגיל, כאשר לעיתים מרכיבי הרכב יפורקו לצורך מטרות שונות.

אם יש חלקים שניתן להשתמש בהם שוב ברכב החשמלי, הרי שהחברה תעביר אותם לצורך תיקון ושימוש מחדש, אם יש חלקים שאין אפשרות להשתמש בהם או למכור אותם לברזל, הרי שהם יעברו תהליך גריטה. מדובר על תהליך די דומה, כאשר מחלקים את רכיבי הרכב הספציפי העומד על הפרק, בהתאם לסוגים השונים שלהם.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: