לקנות רכב חשמלי בלי עמדת טעינה בבית: האם זה שווה?

תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

בעלי רכבים רבים מעוניינים לשדרג לרכב חשמלי, וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לרכבים החשמליים על פני רכבים עם מנוע בעירה פנימית. חלקם יודעים מראש שהם יתקינו עמדת טעינה בחניה הפרטית שלהם בהקדם האפשרי.

יחד עם זאת, ישנם בעלי רכבים רבים שאין להם חניה פרטית, או שהם יודעים מראש שתהיה להם בעיה כזאת או אחרת עם השכנים וייקח להם זמן להתקין עמדת טעינה פרטית. במקרה כזה, האם כדאי להם להשתדרג לרכב חשמלי, או שעדיף להם להימנע מזה בינתיים?

במאמר הזה אנחנו הולכים להתייחס לשאלה הזאת, ולדון במקרים שונים בהם כדאי להשתדרג לרכב חשמלי, או שאולי עדיף שלא לעשות זאת, לפחות עד שיהיה שינוי כזה או אחר בנתונים.

האם שווה לקנות רכב חשמלי בלי שיש לי עמדת טעינה בבית?

אין ספק שלהתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית יש יתרונות רבים, אבל גם אם אין לכם עמדת טעינה בבית – יכול להיות שרכב חשמלי בהחלט יהיה משתלם עבורכם.

דבר ראשון, לפני שאתם רוכשים רכב חשמלי, כדאי לכם למפות את הנסיעות הרגילות שלכם – נסיעות לעבודה, לקניות, לסידורים וכיוצא בזה – ולבדוק איפה יש בדרך שלכם עמדות טעינה ציבוריות, ואיזה עמדות אלה.

אם יש סביבכם מספיק עמדות טעינה, יכול להיות גם שתוכלו לשלב את טעינת הרכב יחד עם שגרת החיים שלכם. יש עמדת ליד המשרד? תוכלו להטעין את הרכב בדרך הביתה מהעבודה. יש ליד הסופר? תוכלו לעשות קניות בזמן שהסוללה של הרכב נטענת.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: