התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בצימרים ובבתי מלון

בעלי צימרים ומלונות שלא יתקינו עמדות טעינה במתחמים שלהם, יפספסו לקוחות רבים שיוצאים לחופשה עם רכבים חשמליים. אם יש לכם מתחם נופש - אתם חייבים לקרוא את המאמר הזה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

מהפכת הרכבים החשמליים צוברת תאוצה ברחבי העולם וגם כאן, בישראל, וניתן לראות זאת על הכבישים. על פי הנתונים השונים, קרוב ל-5% מהרכבים החדשים שעולים על הכביש הם רכבים חשמליים.

מעבר לשינוי שמרגישים בעלי הרכבים והנהגים עצמם, המהפכה הזאת משפיעה על תחומים שונים, ובהם גם תחום תיירות הפנים והנופש.

אם יש בבעלותך צימר, מתחם צימרים, דירת AirBNB או בית מלון, כדאי לך לפעול להתקנת עמדת טעינה לרכבים חשמליים כבר היום – כי אין ספק שזה יהיה גורם משמעותי בבחירת מקום הנופש של המשפחה הישראלית בשנים הקרובות.

כך משפיעה מהפכת הרכב החשמלי על תחום התיירות

בעלי רכבים חשמליים מתמודדים עם צרכים ייחודיים ודרישות שונות מאלה של בעלי רכבים עם מנוע בעירה פנימית.

הסיבה לכך פשוטה: כיום עדיין יש הרבה יותר תחנות דלק מאשר עמדות טעינה ברחבי הארץ, ולכן כאשר מישהו מתכנן נסיעה ארוכה ברחבי הארץ, הוא צריך לבדוק שיש לו אפשרות לטעון את הרכב.

במקרים רבים, הנסיעות הארוכות האלה נעשות בדרך אל החופשה או בדרך חזרה ממנה. לכן, התקנת עמדת טעינה בצימר או בבית המלון, יכולה להיות יתרון עבורך, ולגרום ליותר משפחות וזוגות לבחור במקום שלך על פני מקומות אחרים.

כאשר הנופשים יודעים שהם יכולים לבוא לצימר או למלון שלך בלי לדאוג לסוללה של הרכב – יהיה להם קל הרבה יותר לקבל החלטה לנפוש אצלך.

השינוי כבר כאן

כאשר אנחנו מתייחסים לצורך של בעלי רכבים חשמליים בעמדות טעינה זמינות, אנחנו לא מדברים על מצב עתידי או משהו שיבוא בהמשך. אנחנו מדברים על המצב כיום.

ניתן לראות זאת בקלות על ידי בחינה קצרה של האתרים הנפוצים ביותר למציאת מלונות וצימרים, וכיצד האתרים האלה נערכו כבר כדי לתת מענה לאותם בעלי רכבים חשמליים.

הנה דוגמא מאתר הזמנת המלונות המוכר Booking.com, וניתן לראות שכל מי שמחפש מלון או צימר, יכול לסנן את החיפוש ולראות רק מקומות שיש בהם עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בצימרים ובבתי מלון

מסנן דומה ניתן למצוא גם באתר AirBNB, וגם בו ניתן לסנן את תוצאות החיפוש על פי מקומות שיש בהם עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בצימרים ובבתי מלון

מסנן דומה ניתן גם למצוא באתר zimmer.co.il הישראלי. למעשה, אם יש אתר שעדיין אין בו מסנן כזה של מקומות עם עמדות טעינה לרכבים חשמליים, אין ספק שהוא יוסיף מסנן כזה בקרוב.

התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בצימרים ובבתי מלון

אין ספק שבעלי רכבים חשמליים יעדיפו לנפוש במקומות שבהם ניתן להטעין את הרכב בלי לשבור את הראש, ולכן מומלץ כבר עכשיו להתקין עמדת טעינה במקום שלך.

כמה עולה להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי בצימר או במלון

ישנו מגוון רחב של אפשרויות שונות להתקין עמדת טעינה בודדת או מספר עמדות טעינה במתחם אחד, ולכן חשוב לפנות לגורם מקצועי שיוכל להעניק לך את הפתרון האידיאלי שמתאים בדיוק לצרכים שלך.

בנוסף, אתם מוזמנים לפנות אלינו כדי לשמוע על המודל הייחודי שלנו, שבו אנו מתקינים את עמדות הטעינה על חשבוננו, מנהלים אותה ודואגים שהיא תפעל בצורה תקינה בכל ימות השנה.

בעלי צימרים רבים, כמו גם מנהלים של בתי מלון ברחבי הארץ נהנים מהמודל הזה, שמאפשר להם גם לייצר הכנסה נוספת מטעינת רכבים של לקוחות.

כאשר גם ההתקנה חינם וגם ניתן להרוויח על כל טעינה – אין ספק שמדובר בחבילה משתלמת ביותר.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כדי ליהנות מהיתרונות של המודל הייחודי של אלקטרופארק.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: