עמדת טעינה במכפיל חניה

התקנה של עמדת טעינה במכפיל חניה זו התקנה שיכולה להיות מורכבת, אבל אין אתגר שהמתקינים המומחים של אלקטרופארק לא יכולים לעמוד בו! צרו עמנו קשר עכשיו
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

מכפילי חניה מאפשרים חניה של שני רכבים (ולפעמים אפילו יותר) בשטח של חניה יחידה. מדובר במתקן מכני, שבעזרתו ניתן להחנות מכונית מעל מכונית אחרת.

התפתחות שוק הרכב החשמלי הביאה למצב שבו ישנם בעלי רכבים שזקוקים להתקנה של עמדת טעינה במכפיל חניה, על מנת להטעין את הרכב החשמלי שלהם גם כאשר הוא חונה בחניה מוכפלת.

אנחנו באלקטרופארק מתמחים בפתרונות טעינה מגוונים, ונשמח לסייע גם בהתקנה של עמדת טעינה במכפיל חניה.

עמדת טעינה במכפיל חניה: מה שצריך לדעת

לפני שאתם מתקשרים ומזמינים התקנה של עמדת טעינה במכפיל חניה, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת:

  • ההתקנה של עמדת טעינה במכפיל חניה תלויה במספר גורמים, ובהם מכפיל החניה הקיים והסביבה שלו. ישנם מקרים שבהם לא ניתן לבצע התקנה של עמדת טעינה בחניה עם מכפיל מסיבות כאלה ואחרות, ולכן חשוב להעביר למתקינים את מלוא הפרטים לפני שמתאמים התקנה.
  • עלות ההתקנה צפויה להשתנות בהתאם לעבודה הדרושה – המרחק מנקודת החשמל הקרובה (שצפוי להיות קרוב כי בדרך כלל גם למכפיל יש נקודת חשמל), הצורך בפירוק והרכבה של אבנים משתלבות וכיוצא בזה.
  • חשוב לבדוק אם המכפיל מתאים גם לרכב חשמלי, מכיוון שרכבים חשמליים נוטים להיות כבדים יותר מרכבים בעלי מנוע בעירה פנימית.

איך מותקנת עמדת טעינה במכפיל חניה?

ברוב המקרים, עמדת הטעינה מותקנת על הקיר הקרוב, או על עמוד מיוחד שנועד לעמדות חניה. יש לחבר לעמדה כבל טעינה ארוך מספיק שלא יהיה מתוח מדי כאשר מכפיל החניה נע, וגם שלא ייתפס במכפיל החניה על מנת למנוע נזק לכבל ונזק לשקע הטעינה ברכב עצמו.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: