עמדת טעינה למרצדס: כל המידע החשוב לפני הזמנת התקנה

התקנה של עמדת טעינה למרצדס חשמלית דורשת מקצוענות וניסיון. הרי אף אחד לא רוצה שהמכונית המדהימה הזאת תיפגע בגלל התקנה רשלנית. כל המידע במאמר הזה
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים התקנה של עמדת טעינה למרצדס. אמנם יש כאלה שיראו בהתקנה של עמדה כזו כעבודה שגרתית, אך הדבר לא מדויק.

דבר ראשון, התקנה של עמדת טעינה למרצדס דורשת ידע מקצועי ומקיף. לכן, מומלץ לתאם התקנה עם מתקינים מנוסים ובעלי ידע מקצועי רחב בכל סוגי ההתקנות.

נכון, בכל התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי מומלץ לפנות למתקינים עם ניסיון מקצועי רב. כשמדובר על התקנה של מטען למרצדס – יש לכך חשיבות גדולה עוד יותר.

התקנה של עמדת טעינה לרכב באופן לא מקצועי עשויה לפגוע במערכת החשמל של המכונית. כשמדובר על מכונית חשמלית, הרי שהמערכת הזאת קריטית מאוד ומשפיעה על כל המערכות ברכב.

בנוסף, כאשר מדובר על התקנה של עמדת טעינה למרצדס, כדאי מאוד לבצע את ההתקנה בצורה אסתטית. המעצבים של מכוניות היוקרה האלה השקיעו מאמץ רב כדי לתת למכוניות האלה את המראה המהמם שלהן – חבל שעמדת טעינה שהותקנה בצורה רשלנית תכער את היופי הזה.

כשמדובר על התקנה אסתטית, חשוב להדגיש כי התקנה כזאת יכולה להעלות את ערך הנכס, בעוד שהתקנה שלא נראית טוב עשויה לגרום לפעולה ההפוכה.

הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר על התקנה של עמדת טעינה בבית משותף. התקנה אסתטית תסייע לשמור על יחסים טובים עם השכנים.

התקנה "מכוערת" עלולה לגרום לטענות מצד דיירי הבית המשותף (ובצדק), להוביל לסכסוך שכנים מיותר ואף עשויה לגרור את כל הצדדים למאבקים משפטיים ארוכים ומתישים.

לכן, כאשר מדובר על התקנה של עמדת טעינה למרצדס – וגם אם מדובר על התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי אחר – עדיף לפנות למתקינים שכבר ביצעו מאות התקנות של עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

דגשים בהתקנת עמדת טעינה למרצדס

לפני שהמתקינים של ElectroPark ניגשים לביצוע התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי, הם בוחנים את החניה ומתכננים מראש את סדר הפעולות.

עוד לפני שהם ניגשים לביצע ההתקנה של עמדת הטעינה למרצדס, הם בוחנים את המרחק של החניה מנקודת החשמל הרלוונטית.

כאשר מדובר על התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי, לא צפויה להיות כל בעיה משום שנקודת החשמל הקרובה מחוברת לרשת החשמל הביתית הפרטית.

מנגד, כאשר מדובר על התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף, הרי שברוב המקרים נקודת החשמל הקרובה לחניה תהיה מחוברת לרשת החשמל הציבורית של כלל דיירי הבניין.

במקרה כזה, יש צורך לפרוס תשתית חשמל מנקודת החשמל הפרטית ועד עמדת הטעינה. חשוב לדעת כי ככל שהמרחק בין נקודת החשמל לבין החניה גדול יותר – כך מחיר ההתקנה של עמדת הטעינה צפוי להיות גבוה יותר.

את עמדת הטעינה יש לחבר לרשת החשמל הפרטית ולא הציבורית מהסיבה הפשוטה שאף דייר לא יסכים לשלם מכיסו על טעינת רכב של דייר אחר.

חיבור של עמדת הטעינה למרצדס לנקודת חשמל ציבורית צפויה לגרור תלונות ובקשות לניתוק עמדת הטעינה.

מעוניינים בהתקנה של עמדת טעינה למרצדס או לכל רכב חשמלי אחר? המומחים של ElectroPark כאן בשבילכם! מלאו את הפרטים בטופס כאן וניצור אתכם קשר בהקדם.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: