חיבור עמדת טעינה לרכב חשמלי: כל מה שצריך לדעת

אם עדיין לא התקנת עמדת טעינה לרכב החשמלי החדש שלך - החיים שלך הולכים להשתנות! כאן תמצא את כל מה שצריך לדעת על חיבור עמדת טעינה לרכב חשמלי
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

חיבור עמדת טעינה לרכב חשמלי הוא הדרך שלכם לקחת את היתרונות של הרכב החדש שרכשתם ולהכפיל אותם פי כמה וכמה.

למעשה, אם חשבתם שהחיים שלכם נראים אחרת מאז שעברתם לרכב חשמלי, אחרי שתעשו חיבור עמדת טעינה לרכב תגלו שהשינוי הגדול מגיע רק עכשיו.

היתרונות של חיבור עמדת טעינה לרכב

אמנם רכב חשמלי הופך את הנסיעה לנעימה הרבה יותר ולמזהמת הרבה פחות, אך כל עוד אין לך עמדת טעינה בחניה – עדיין לא ראית כלום.

חיבור עמדת טעינה לרכב חשמלי תצמצם את הצורך שלך להמתין לעמדת טעינה ציבורית פנויה, ותחסוך לך זמן יקר. כבר לא תצטרך לנסוע במיוחד לעמדת הטעינה הקרובה ולא תצטרך לחכות עד שהעמדה תהיה פנויה.

אם עדיין לא יצא לך להגיע לעמדת טעינה תפוסה – זה יכול להימשך הרבה זמן יקר.

בנוסף, התקנה של עמדת טעינה פרטית מסייעת לך ליהנות מראש שקט ומידיעה שבכל בוקר שאתה יוצא עם הרכב – הסוללה תהיה טעונה במלואה.

למעשה, פרט לנסיעות ארוכות כמו טיולים ברחבי הארץ, לא תצטרך יותר להגיע לעמדות טעינה ציבוריות לאחר התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בחניה הפרטית.

כמה עולה התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

עלות התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי אינה קבועה, והיא תלויה בכל מקרה לגופו. ישנם כמה גורמים שמשפיעים על עלות ההתקנה מעבר לעלות של עמדת הטעינה עצמה.

עלות של עמדת הטעינה עצמה עומד על כ-3,000 שקלים. עלות ההתקנה משתנה בהתאם למרחק מנקודת החשמל הרלוונטית, למערכת החשמל הקיימת ולדרישות נוספות, כגון דרישות אסתטיות ואחרות.

כך לדוגמא, התקנה של עמדת טעינה בבית פרטי תהיה זולה יותר באופן משמעותי מאשר התקנה של עמדת טעינה בבית משותף.

הפער במחיר נובע מכך שברוב המקרים, נקודת החשמל הרלוונטית אליה אפשר לחבר את עמדת הטעינה רחוקה יותר מהחניה במקרה של התקנה בבית משותף.

בנוסף, פעמים רבות ישנה דרישה של הדיירים ושל ועד הבניין לשמור על רמה אסתטית גבוהה. בשל הדרישה הזאת, יש צורך להעביר את הכבלים שמוליכים אל עמדת הטעינה מתחת לבלטות, דבר שמייקר את עלות ההתקנה.

אם רכשת רכב חשמלי חדש, או אם בכוונתך לרכוש רכב כזה, אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם המומחים של ElectroPark כדי להתקין עמדת טעינה שעונה על הצרכים שלך, ומעניקה לך חופש מלא מהמתנה לעמדות טעינה ציבוריות.

לפרטים נוספים התקשר למספר הטלפון שמופיע כאן למעלה, או השאר את הפרטים שלך.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: