הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים

מכיוון שעבודה של הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים דורשת מומחיות ספציפית, כדאי לפנות למומחים של אלקטרופארק כדי שיעשו זאת בשבילכם
תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים זו עבודה מורכבת שדורשת ידע מקצועי רחב הן בתחום החשמל, והן בתחום הרכבים החשמליים. לכן, כאשר אתם זקוקים להתקנה כזאת, כדאי לפנות למומחים של אלקטרופארק, על מנת לקבל שירות מקצועי ואמין, ממתקינים מקצועיים שעוסקים בתחום הזה כבר זמן רב.

מהפיכת הרכב החשמלי כאן להישאר, ולאט לאט אנחנו רואים יותר ויותר רכבים חשמליים על הכבישים. יחד עם זאת, לא מעט בעלי רכבים חשמליים יגידו לכם שהיתרון האמיתי מגיע רק לאחר שמותקנת עמדת טעינה בחניה שלכם, בין אם מדובר בחניה בבית פרטי או בחניה בבית משותף.

הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים

כאמור, עבודה של הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים זו עבודה מורכבת, שצפויה להשתנות בהתאם למגבלות שונות. לפני שאתם מזמינים מתקין, אנחנו מזמינים אתכם ללמוד קצת על הגורמים שמשפיעים על עלות ההקמה.

סוג העמדה

בשוק הרכב החשמלי ישנן עמדות מסוגים שונים, של יצרנים שונים ועם דרישות שונות. כמובן שמחיר העמדה צפוי להשתנות בין עמדה לעמדה, אך גם עלות ההקמה עשוי להשתנות בעקבות דרישות כאלה ואחרות של יצרני העמדות.

מרחק מנקודת חשמל

אחד הגורמים שמשפיעים הכי הרבה על עלות הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים הוא המרחק של העמדה מנקודת החשמל הרלוונטית.

חשוב לזכור שבדרך כלל ההתקנה נעשית בחיבור לרשת החשמל הביתית, ולא תמיד היא נמצאת קרוב למקום החניה. במקרים כאלה, עלות ההתקנה עשויה לגדול בשל הצורך לפרוס תשתית חשמל מהרשת הביתית ועד החניה.

במקרים של התקנת עמדות בחניות של בתים פרטיים, בדרך כלל אין את הבעיה הזאת. היא משפיעה בעיקר על מי שמתקין עמדות טעינה לרכבים חשמליים בחניונים של בתים משותפים.

מערכת החשמל הביתית

מערכת חשמל ביתית מוקמת על פי הכללים והתקנים שהיו בתוקף בעת הקמת הבית או הבניין. כאשר מדובר על מבנים חדשים, בדרך כלל מערכות החשמל שלהם מתקדמות וניתן להוסיף להן עמדות טעינה בצורה פשוטה ונוחה.

יחד עם זאת, כאשר מדובר על בתים ישנים, ובעיקר על בתים שבהם נעשו המון עבודות חשמל "על הדרך", ייתכן ויהיה צורך לבצע עבודת חשמל כזו או אחרת לפני שמחברים את עמדת הטעינה, על מנת למנוע קצרים, שריפות וסכנות אחרות.

סיכום

כאשר מדובר על הקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בתחום הזה, ולא לחשמלאי שעוסק בעמדות טעינה "על הדרך".

בתחום הזה, הניסיון יסולא בפז, ועדיף להביא איש מקצוע רציני, מקצועי, אמין ועם ניסיון בהקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, כדי לוודא שאתם מקבלים התקנה מקצועית שתחזיק מעמד לאורך זמן.

בשורה התחתונה, התקנה לא נכונה עלולה לגרום לפגיעה בעמדה, לפגיעה ברכב החשמלי שלכם, לפגיעה במערכת החשמל ואף ליותר מכך. לכן, מומלץ להיעזר בגורמים מקצועיים, כגון המתקינים של אלקטרופארק.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: