השוואת ביטוח לרכב חשמלי: צעד חכם לפני רכישה

תוכן עניינים

לתיאום התקנה:

עולם הרכב משתנה לנגד עינינו במהירות, לאחר שבמשך עשרות שנים הוא זכה לשינויים קוסמטיים בלבד. הכניסה המהירה של המכוניות החשמליות והאימוץ הרחב של הטכנולוגיה החדשה הזאת, גורם לשינויים גדולים מאוד בשוק הרכב.

בין השאר, מוסכים רבים חוששים לעתידם בגלל מיעוט הטיפולים ברכבים חשמליים, ובגלל העובדה שהרבה מערכות שנוטות להתקלקל עם הזמן ברכבים עם מנוע בעירה פנימית לא קיימות כלל וכלל ברכבים עם מנוע חשמלי.

גם חברות הדלק ותחנות הדלק מתחילות לחשב מסלול מחדש, והרבה מהן מתקינות עמדות טעינה ציבוריות מהירות בשטחן, על מנת לתת שירות גם לבעלי רכבים חשמליים מסוגים שונים.

יחד עם כל השינויים האלה, גם עולם הביטוח מסתגל לשינוי המהיר שעובר על שוק הרכב הישראלי, וחברות הביטוח השונות מתאימות את עצמן למהפיכה החשמלית.

לכן, לפני שאתם רוכשים רכב חשמלי, מומלץ מאוד לערוך השוואת ביטוח לרכב על מנת למצוא את החבילה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

מה חברות הביטוח מציעות לבעלי רכבים חשמליים?

חברות ביטוח הרכב מציעות פוליסות ביטוח שונות ומגוונות לבעלי רכבים חשמליים, ומומלץ לכל נהג ולכל בעל רכב לעשות את הבדיקה המקיפה ביותר על מנת למצוא את הפוליסה שהכי מתאימה לו.

מעבר לביטוחים הרגילים, שכוללים פעמים רבות הגנה מפני נזקים, הגנה מפני גניבות והגנה מפני פגיעות בצד ג', הן יכולות להציע ביטוח לעמדת הטעינה שמותקנת בחניה הפרטית, וגם שירותי חילוץ במקרה של התרוקנות הסוללה החשמלית.

מדוע כדאי לשקול ביטוח לעמדת טעינה?

עמדות טעינה של רכבים חשמליים הם מוצרים חשמליים כבדים, שצורכים חשמל רב במשך שעות ארוכות. על אף התקנות השונות שמבטיחות התקנה בטוחה, ולמרות הטכנולוגיה המתקדמת של העמדות האלה, תמיד עלול לקרות מצב של תקלה או של נזק בגלל צריכת החשמל המסיבית.

שלא לדבר על זה שתקלה בעמדת טעינה עלולה לגרום לקצר חשמלי ואף לשריפה, ולכן חשוב שיהיה ביטוח מתאים לעמדה ולדירה עצמה.

כמו כן, ישנם מקרים הולכים וגוברים של גניבת עמדות טעינה פרטיות מחניות של נהגים עם רכבים חשמליים. במקרה כזה, בזכות פוליסת ביטוח נגד גניבות של עמדת טעינה, תוכלו לרכוש עמדה חדשה בלי שום בעיה.

מדוע כדאי לשקול שירות חילוץ במקרה של סוללה ריקה?

עם כל הבשורה המדהימה שרכבים חשמליים מביאים עמם לשוק הרכב, עדיין מדובר בתחילתה של מהפכה שיש לה עוד דרך ארוכה לעבור.

אמנם יותר ויותר מקומות מציבים עמדות טעינה ציבוריות לרווחת כלל הנהגים, אך עדיין ישנם נהגים שמוצאים את עצמם במצוקה בנסיעות ארוכות. לפעמים יש עמדות לא תקינות שאינן עובדות, או שרכבים שונים חונים סמוך לעמדת הטעינה וחוסמים את הגישה אליה.

הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על נסיעות ארוכות, כמו נסיעה לחופשה באילת. תכנון לא נכון של טעינת הסוללה או טעות כזו או אחרת עלולה לגרום למצב שתמצאו את עצמכם באמצע הכביש עם סוללה ריקה, ללא יכולת לנסוע אפילו מטר אחד.

עבור מקרים כאלה, שיכולים להרוס חופשה שלמה, מומלץ לעשות פוליסה של חילוץ ומילוי סוללה במקרי חירום, כאשר נתקעים באמצע הדרך.

לתיאום התקנה:

לתיאום התקנה: